crookedcat

Regissör, digital compositor, illustratör, animatör, konstnär, serietecknare, författare

Skamligt kopierad lista om 2011

Publicerad 2012-01-01 22:31:24 i Allmänt,

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Jag flyttade till Stockholm
2. Jag har umgåtts mycket med gamla vänner
3. Jag upptäckte Kulturhuset och Cinemateket
4. Jag började skriva på allvar igen
5. ???

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Min fina Ulrika gick bort
2. Att jag för första gången har en riktigt komplicerat kompisrelation
3. Jag flyttade till Stockholm
4. Jag har förlorat mina ambitioner och min självkänsla
5. Jag har inte umgåtts lika mycket med vänner som jag skulle behöva och vilja

Vad har du lärt dig i år?
Att man kanske inte alltid förändras så mycket som man tror

Blev året som du har tänkt dig?

Inte ett jävla dugg

Vilka kläder har du använt mest?
Jag måste sorligt nog säja mjukisbyxor

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Det har varit mycket östeuropeisk folkmusik eller supersliskiga kärlekssånger från 50 eller 80 talet

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Först var det TMNT, sen Buffy och sedan superhjältefilmer/serier av olika slag som Wolverine and the X-men, Young Justice och X-men First Class

Vilka människor har du hängt mest med år?
Moa, Tessan, Julia och Sanna

Vilka nya personer har du lärt känna i år?

Ganska många, dock mest ytligt samt några få lite djupare

Vad är det vackraste du fått i år?
Ett samtal

Vad är det bästa du har läst?
Superhjälteserier och böcker av John Ajvide Lindqvist

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Bara dåliga saker

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En av mina bästa vänner blev 2 barnsmamma

Vad var din största framgång 2011?
Jag överlevde

Bästa köpet?
Medlemskap i Svenska Filminstitutet

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och serier

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var åksjuk på båten mellan Åland och Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotta L

Tjej med (lite för många) drömmar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela