crookedcat

Regissör, digital compositor, illustratör, animatör, konstnär, serietecknare, författare

Oönskad

Publicerad 2012-02-08 17:43:01 i Allmänt,

Min arbetsförmedling kan inte hjälpa mig men och tror inte deras studievägledare kan hjälpa mig.
Arbetsförmedlingen för kultur vill inte ha mig för de tycker inte mina kunskapet är inom deras område. De tror heller inte deras studievägledare kan hjälpa mig.
Söker jag jobb som jag inte har utbildning/erfarenhet inom så vill de inte ha mig för de känner att jag egentligen vill jobba inom kultursektorn.
Söker jag jobb inom kulturen så tycker de jag har för lite erfarenhet, inte tillräckligt bra eller har en passande utbildning.
Jag missade tydligen deadlinen för att söka in till skolor inom olika kulturområden.
DET HÄR JÄVLA LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotta L

Tjej med (lite för många) drömmar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela