crookedcat

Regissör, digital compositor, illustratör, animatör, konstnär, serietecknare, författare

Den fabulösa bakdelen

Publicerad 2011-11-04 11:44:42 i Allmänt,

Jag har en grej för rumpor.
Stora rumpor!



Detta kan ibland leda till lite olustiga situationer, ni vet ju till exempel om man bara vilar ögonen någonstans så brukar blicken oftasts fastna någonstans i rumphöjd. Well, är rumpan fin så varför sluta titta? Om man inte blir påkommen förstås. Här i norden är det ju lite dåligt med de riktigt stora bakdelarna, jag får väl flytta till Sydamerika.

Jag hoppas ni inte tror jag bara snackar om tjejer föresten? Jag gillar killar med junk in the trunk också.



Jag avslutar inlägget med min themesong

http://www.youtube.com/watch?v=kY84MRnxVzo



Tack och hej
rumppastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotta L

Tjej med (lite för många) drömmar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela