crookedcat

Regissör, digital compositor, illustratör, animatör, konstnär, serietecknare, författare

Herr Inges Penningar

Publicerad 2011-12-22 11:23:34 i Allmänt,

Ni vet ju hur det här. När du knappt har några pengar alls och ingen inkomst, då passar alla saker man har på att gå sönder. Det spelar ingen roll om de är helt nya eller har fungerat utmärkt i flera år, nu är det dax att de drar sin sista suck.

Mina saker som har gått sönder det här halvåret:
Min mobil
Min mp3
Båda mina hörlurar
Nästan alla mina byxor
Nästan alla mina tights
Hälften av mina skor
Dessutom har båda mina datorer fått breakdowns så jag har fruktat för deras liv.



Tack och hej
fattiga pastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotta L

Tjej med (lite för många) drömmar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela